torsdag 10 februari 2011

Vad har vi för oss egentligen?

Denna vecka har det varit full fart och vi har hunnit träffa massor med barn och deras mammor. Vi började veckan med ett besök hos min kusin Elin, som jag kanske inte hade tippat skulle vara den första av oss många kusiner som fick barn, men så blev det i alla fall. Och söt som få är hon också...

Sysslingarna Penni och Milly

Mor, Elin, Milly och Penni

Vi fortsatte veckan med frukostdejt med Jankan och Noel. Tyvärr tog jag inga bilder såklart och inte heller av "dagiset" hemma hos Linda. 9 barn och deras mammor. Underbart tyckte jag och det drog i min lektarm när jag såg de stora barnen ha så roligt.

Kvällen igår spenderades med pysseltjejerna och mat, prat och lite pyssel då såklart stod på schemat. Älskar dessa kvällar. Något jag är så glad att jag fått vara en del av, verkligen!

Idag började vi dagen med besök av Triton, Lova och deras mammor. Vi tryckte små fotavtryck på tavlor. Jag var i himlen som ni förstår, mysigt sällskap och lite pysslande samtidigt!

Inte kan man väl säga att det blir långtråkigt att vara mammaledig direkt. Inte en enda minut av en enda dag hittills. Jag trivs!

Vad jag ska göra imorgon berättar jag ikväll. Det ska jag nämligen ägna ett helt inlägg till själv, så otäckt är det...

Over and out for now.
/e



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar