torsdag 17 februari 2011

Att vara snäll...

Vet ni vad som rör mig ändå in till benet? Människor som är snälla. Många människor i min omgivning är snälla måste jag säga och det värdesätter jag som egenskap hos folk. Men ibland blir jag liksom lite rörd av att någon gör något speciellt snällt utan att behöva det egentligen. Att någon tar av tid och kraft för att göra något som bara är snällt mot mig och som egentligen bara gynnar mig. Något som dessutom inte skulle vara konstigt alls om denne inte gjorde... Förstår ni vad jag menar?

Idag är det Linda som står för den biten. Hon ringde nyss och hit kommer idag ett stycke gå stol levererat. Fast hon inte alls skulle behövt. Bara för att vara snäll.
Även Lotta som fortsätter låta stolen gå runt är snäll.

Det värmer. Jag blir glad!
Tack.

/e

2 kommentarer:

  1. Tack E!!Såg ju dit inlägg igår om vad man bör tänka på när man ska köpa gåstol..och jag har ju haft den fördelen att få låna/fått mycket efter Lottas barn..Å denna gåstol har ju både Emma,Julia och Linus använt..(kanske även flera barn)den är helt suvve med tanke på att det är så många hjul på och den rullar lätt..och här hemma behövs inte 2 st gåstolar..så därför fortsätter lotta att låna ut den vidare:-))och jag skulle ändå in till stan idag så då passade det ju bra..hoppas Penni tycker om den..kram på er..

    SvaraRadera