torsdag 10 februari 2011

Inlägg från Penni...

Mamma har sagt att jag ska ligga still nu för hon vill ta ett kort. När mamma ber mig om något så gör jag självklart det, jag är ju inte den som är den. Jag gör alltid som hon vill att jag ska göra. Tycker liksom det blir lättast så. Hon blir ju så glad och då är hon som roligast anser jag.

Nu har hon alltså bett mig ligga stilla. Och det gör jag. Hela tiden. Fast det rycker lite smått i armarna nu måste jag säga. Konstigt... det är precis som de har eget liv. Som att jag inte kan bestämma över dem alls... de gör som de känner för och jag kan inte styra dem.
Åh nej... nu börjar benen också... de rycker smått i dem. Jag känner att ryckningarna ökar till små rörelser. Jag försöker kämpa emot, har ju ändå lovat...

Kämpar... försöker... kämpa.... emot... försöker.... ligga... stilla... försöker... styra... kroppen... försöker... försöker...

Ähhh jag kan inte hejda mig, jag släpper loss totalt istället, hon förstår säkert!



/P

1 kommentar: