måndag 28 februari 2011

Nu börjar...

... klänningsveckan!

Penni har sällan klänning på sig. Man skulle kanske kunna säga att det beror en del på hennes föräldrar kanske. Mest är det för att det inte är så praktiskt att ha klänning när man är bebis. Den åker upp och sitter tokigt och man måste ha body under för att hålla blöjan på rätt ställe och då blir det knöligt och varmt osv osv... Massor med anledningar har jag i alla fall.

Men... i lördags firade vi att det var just lördag och Penni fick ha en söt liten jeansklänning på sig som bara hängt i garderoben innan. Och jag måste säga att hon var underbart söt i den. Jag började titta i klänningsgarderoben och hittade flera jättefina klänningar hon fått i present som vi inte använder. Och det finns det verkligen inga ursäkter till (inte ens att de åker upp osv osv)!

Så nu är det klänningsvecka! Hela veckan ska vi (eller ja... hon mest faktiskt. Jag får ha annat på mig än klänning) endast ha klänning på oss. Varje dag en ny som vi sen visar upp här på bloggen.
Här är måndagsklänningen...



Penni har här på sig en brun klänning i velour som hon fått av sin mamma. Till den har hon ett par vita kalasbyxor och för att sporta till det har hon valt en rosa luvtröja som hon lite ledigt hängt på sig.



Får se vad hon väljer imorgon...
/e

1 kommentar: