fredag 4 februari 2011

Tackar för era tummar!

Ni som höll dem förtjänar en guldstjärna och Penni med! Natten var minst lika bra som igår om inte bättre! Jag kände mig full av energi och redo att möta dagen när vi gick upp. Funderade lite på vad vi skulle hitta på för aktivitet och det enda som var säkert var morgonpromenaden! Den såg jag fram emot redan igår när jag gick och la mig.

Sen fick jag mig en liten smärre chock när jag tittade ut. Ingen promenad. Ingen asfalt. Ingen vår så långt ögat kan nå. För mycket snö. För för för för mycket!
De där björnarna har ändå inte en så dum idé tycker jag. Jag tar efter dem idag. Jag går i ide. Fram tills det slutar snöa i alla fall.

Kanske hinner beta av en sak eller två på den där listan... kanske...

/e

1 kommentar:

  1. Skönt med mysdag inomhus tycker jag:) Mysbrallorna på!!! :)

    SvaraRadera