lördag 5 februari 2011

Snart är jag listfri!

Det tar sig i listan, ser ni det! Det enda tråkiga är väl att när jag betat av den finns en lika lång till för då har allt börjat om igen! Men jag väljer att fokusera på det positiva!

Idag ska vi i alla fall ha en liten grejardag här hemma där listan ska betas av helt. Även ett spontanbesök här borta hos nya grannarna står på schemat, fast det vet de inte om än. Får se om de är hemma.

Ikväll som jag sa kommer Camilla och vi ska ha tjejhäng. Eventuellt blir det utgång men det får kvällen utvisa. Det ska hur som helst bli väldigt skönt att bara umgås och dricka gott.

Nu tar jag tag i det här så hörs vi senare.

/e

1 kommentar:

  1. Tjooo!!
    Härligt jobbat me listan!! Kanske Liza vill hänga med oss ikväll? Ses sen, kraaaaaam

    SvaraRadera