måndag 14 februari 2011

Nu är man plastikopererad!

Här var den lille blodkärlsknuten, pre plastikoperationen. Den hette tydlligen senil hemangiom och var ganska stor sa läkaren. Själva operationen tog kanske 4 minuter och då är bedövningssprutan inräknad. Det var inte smärtsamt eller otäckt utan gick väldigt bra. Jag blundade och andades och kände mest ingenting av det han gjorde. Det enda som var obehagligt var ljudet när han brände, det liksom sprakade.





Men 4 minuter senare och 1500 kronor fattigare skuttade jag ut därifrån och nu sitter där ett fint plåster som ska hjälpa till att läka det lilla såret. Mycket nöjd är jag med utgången av detta ingrepp. Mycket nöjd innan jag ens sett resultatet. Pluppen är borta och jag slipper känna mig rädd att den ska gå sönder mer. Det var värt varenda öre!

/e

1 kommentar:

  1. vad duktig du var..skönt att den är borta iaf..

    SvaraRadera