måndag 14 februari 2011

Mina hjärtan...

Idag är det ju som ni säkert alla vet en dag i romantikens tecken. Penni vet detta hon med och var väldigt angelägen om att far sin skulle överraska den nya och förbättrade modern när hon kom hem från sin operation (ja det klassas som operation, hur liten den än må varit!). Länge kollade hon i tidningen och jag stod och sneglade på henne i smyg.

Vad ska hon hitta på den där lille, tänkte jag. Vad läser hon och vad har hon i kikarn?



Sen började jag ana vad hon hade på lut...



Kort därefter kom min kära Sambo hem med detta...


Blev han ledd åt rätt håll av den lilla? Kanske... hur som helst värmer det mig hur väl han känner mig. Och hur fin kille han är!
(Den mörka med citron kan jag starkt rekommendera för övrigt)



Även detta värmer mig...

Kvällen till ära lagade vi till detta, lax indränkt i sweet chili och sen in i ugnen 10 minuter. Kall sås, även den med sweet chili och citron samt en mangosallad med fetaost.



Fantastiskt blir betyget idag. Både för Sambon, dottern, chokladen och maten!
Fantastiskt!

/e

1 kommentar:

  1. åå mums va gott de ser ut..säkert mycket bättre än min tomat soppa som jag ätit idag:-))

    SvaraRadera