måndag 7 februari 2011

Pappa och Penni-dag!

Idag är Sambo pappaledig och ska en heldag tillsammans med Popsie. Han tog matningen inatt och imorse så jag fick sova ut (visserligen vaknade jag minsta lilla pip hon gjorde men ändå). I teorin har det här känts så lyxigt. En hel dag för mig själv att få göra precis vad jag vill! Nu sitter jag här och vet inte vad jag vill göra...

Det finns 432 olika borden, men jag skulle vilja börja dagen med något jag verkligen vill göra för att sen få lite energi till alla tråkiga borden och måsten. Så vad? Vad vill jag? Det här gav mig mer stress än lugn och ro känner jag. Det blir ju heller inte bättre av att klockan tickar iväg och jag sitter här med datorn i knät och gör bara det. Å andra sidan kanske det är precis det jag ska unna mig?

Jag tror att jag ska åka och träna nu... det både borde och vill jag så det kanske är det smartare alternativet. Återkommer ikväll med rapport om min ensamdag. Skulle vara roligare att ha ensamdag tillsammans med någon... Penni till exempel.

Så här såg de ut innan de gick... Finaste...
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar