fredag 4 februari 2011

Raggmunk och bad i diskho...

Idag blev en riktigt bra fredag och jag och Popsie (ja med ie, fast det är lite 80-tal!) har varit hos min mor och far i Kolsva nästan hela dagen. Björngrejen funkade bara en stund och sen blev både bebis och jag rastlösa. Jag blev serverad raggmunk och stekt fläsk och det mina vänner... det gick inte av för hackor!

Penni var go och glad hela dagen och innan vi åkte hann vi med att bada i mormors diskho. Penni badade mest såklart men det var bara för att hon tog så mycket plats. När jag försökte klämma ner mig fnös hon bara och bredde ut sig. Hon gillar att bada nu för övrigt. Till och med i diskhon.

Nu sover hon, sambon är på AW med jobbet och jag har ett helt hus för mig själv. Om jag passar på att beta av listan... skulle inte tro det. Jag passar på att ta igen förlorad tid med Ben och jerry!


En nybadad Penni Popsie!

God kväll på er och trevlig helg! Imorgon kommer Camilla hit och vi ska dricka vin och prata strunt! Härligt!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar