tisdag 8 februari 2011

Trök!

Jag tycker att den här "ingensockerellersnabbmats"-grejen är jättetråkig. Och dum. Jag skulle faktiskt inte överdriva om jag sa att det är en av de tråkigaste och dummaste besluten jag tagit.

Jag är tjurig. Och sugen på godis. Och kebab. Och jag vet att man inte ska börja en mening med och. Och jag bryr mig inte om det eftersom jag är tjurig. Så tjurig är jag alltså.

Men nu ska jag ta och laga lite korvstroganoff och sen kanske festa till det med ett päron efteråt.

Tjurig var det ja.
Trök!

Hur många av er dömer mig om jag äter choklad ikväll?

/e

1 kommentar:

  1. Hej E, gillar din blogg =) Superbra!
    Något jag gör när suget efter en marabou kommer krypande, är att dricka varm choklad. Jag tar ca tre teskedar ögon-kakao i en stor kopp med mjölk och sötar med honung. Lite nyttigare, naturligt sött och du får i dig choklad/kakao! =)Kram på dig! //Ståhl

    SvaraRadera