torsdag 24 februari 2011

Empa Sidekick W!

Jag har idag gjort det roligaste på länge! Det var så härligt befriande och skönt att jag skulle vilja göra det imorgon igen! Eventuellt kommer jag inte att hålla med om det imorgon kanske... Jag har nämligen varit på boxercise och jag börjar känna nu när jag sitter och skriver på datorn att armarna förmodligen inte kommer att vara tillfreds med det beslutet imorgon. Men idag var det skönt att få slå och sparka ur mig lite frustration. Jag längtar redan till nästa gång.

Imorgon får jag besök av en blivande mor så jag gissar att vi kommer prata mycket om vad som väntar henne här framöver. Kanske får hon hälla i sitt kaffe själv. Kanske kan jag inte lyfta armarna alls eftersom jag slagits så mycket idag när jag tränade. Mycket troligt så.

På kvällen är det inget planerat, bara en lugn fredag. Kanske får Sambo mata mig med godis eftersom jag med största sannolikhet (visste ni för övrigt att det heter så och inte sannorlikhet?!) inte kommer kunna sträcka ut armarna. Ja för att jag kommer ju ha träningsvärk imorgon alltså. På grund av att jag tränat ikväll.

Men hur som helst... det jag riktigt ville ha fram med det här inlägget var ju då att jag har varit och tränat. Fick ni fram det? Har ni skrivit ner det någonstans? Skynda er annars för vi vet ju aldrig när detta händer igen! Att jag tränar alltså... ja som jag gjorde idag. Tränade... jorå såatte...

/e

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är igång och tyckte att de va KUL framförallt!!! Kom igen nu, bara att köra på!! Heja heja heja

    SvaraRadera
  2. haha Emelie, tänk om alla "elever" var precis som DU : ) du rockade verkligen; )

    SvaraRadera