fredag 25 februari 2011

Ett halvt år...

Ett halvt år har hon funnits idag. Ändå känns det som igår jag fick se henne första gången... och samtidigt känns det som att hon alltid har funnits. Alltid varit min. Jag minns inte längre ett jag utan henne. Minns inte hur det kändes att vakna till en dag där hon inte fanns. Vill heller aldrig mer behöva göra det. Tänk att hon blev min. Tänk att hon blev mitt allt.

Ett halvt år har hon funnits idag. På ett halvt år har hon trollbundit mig och förändrat allt som var jag... för resten av mitt liv. På ett halvt år har hon gett mig något jag inte visste att jag alltid hade längtat efter. På ett halvt år har mitt liv blivit hon... och jag älskar varje minut av det. Varje minut av henne.



Så grattis min finaste lilla halvåring.
/e

3 kommentarer:

  1. Grattis fina Penni!!

    Och grattis mamman till fina Penni!!

    SvaraRadera
  2. Grattis Penni! Älskar dig så!

    SvaraRadera
  3. Va fint skrivet! Tårögd.
    Grattis Penni.

    SvaraRadera