söndag 6 februari 2011

Återknyter med en gammal vän!

Vaknade imorse med rödsprängda svullna ögon, blytungt huvud och små skakningar i hela kroppen. Kände så väl igen känslan. Vi har hängt ihop många gånger förr den här känslan och jag. Fastän det var ganska längesen nu kom jag ihåg precis hur proceduren är för att begrava känslan. Jag visste vilken gammal vän det var dags att ta upp kontakten med igen. Endast denne kunde hjälpa mig imorse, det visste jag helt säkert. Denne var mitt sista hopp.

Jag kallade, denne gamle vän kom som en räddare i nöden och nu mår jag bättre. Men han gjorde det visserligen inte helt ensam. Han tog också hjälp av en annan kär vän. De två tillsammans utgör en oslagbar kombination.

Så här passar jag nu på att säga tack för hjälpen och välkommen in i mitt liv igen...

Resorb och hans gode vän kaffe!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar