fredag 17 december 2010

Sjukstuga...

Vad gör man när en sån här liten bebis är sjuk? Penni snorar och snorar och jag suger med snorsugen hela dagarna. Har även droppat i bröstmjölk i näsan för det säger vissa är bra. Men vad gör man åt att hon hostar så hon nästan kräks?

Usch inge rolig natt alls för henne. Feber, snor och hosta. Sen vill hon ha nappen men har för mycket snor så hon kan inte nadas med nappen i munnen, blir jättearg och ledsen och så är karusellen igång. Nej hörrni, det här med sjuka barn var inge vidare roligt. Skär i hjärtat hela tiden.

Så har ni tips på vad man kan göra så tar jag tacksamt emot.


Lilla sjuklingen hälsar att hon är för trött och sjuk för att komma och skriva något själv men hon vinkar god morgon i alla fall.

/e

1 kommentar:

  1. Mejjis har precis samma sjuka:( Har varit uppe med en ledsen tjej 2 timmar i natt. Halsen o hostan låter inte bra, usch.
    Hon har ju bara varit snorig innan men i går kom hosta, heshet o feber:(
    Jag hör av mig om jag får nå tips. Gör gärna det du med.
    Kram på er

    SvaraRadera