måndag 6 december 2010

Förra årets bästa...

... julpynt hittar vi hos min mor och far. Denna lilla ljuspunkt tycker jag är fantastisk! Håller ni med mig?


Ser ni vem det är?


Jag gillar även dessa salt och pepparkar. Lite småsöta och det får det vara i juletider tyker jag. Även dessa fann jag hos mor min. Hon är inte tokig den där mamman.



Eftersom gensvaret är enormt mellan er och mig så kör vi igen, vilket är ert bästa julpynt? Ett hyllningsinlägg till den som jag tycker har bäst pynt så kom igen!

/e

2 kommentarer:

  1. Underbara Arne :-)!
    Jag avskyr ordet pynt, kanske för att det får mig att tänka på dom hemska folie liknande spiraler mamma hängde upp i mitt fönster som liten... Men de va fint.. Då. Och för att inte tala om hur stolt jag var över min snö-spayade spegelvägg med blinkande, flerfärgad ljusslinga runt om . DET är pynt det!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaa Frida, där snackar vi pynt!! Var ska du ha den i år då? :)

    SvaraRadera