torsdag 16 december 2010

Nu behöver jag er hjälp igen!

Jag och Sambo har en liten dispyt. En pågående diskussion eller meningsskiljaktighet skulle man kunna kalla det. Jag behöver er hjälp omgående.

Ni vet låten som Jay vann idol med? "Dreaming people" heter den i alla fall för er som inte hängt med. Så långt finns inga frågetecken. Nu till vårt problem...

Sjunger de "through the eyes of an eagle" eller through the eye of a needle" eller rent av något helt annat?

Jag tänker inte tala om vem av oss som tror vad utan jag säger vilket jag trodde när jag fått rätt. Ni ska alltså hjälpa mig få rätt i en familjefejd så kom igen nu, ni förstår att mycket står på spel här!

Tack på förhand.
/e

6 kommentarer:

  1. Through the eyes of a needle - tror jag

    SvaraRadera
  2. Needle skulle jag rösta på!

    SvaraRadera
  3. Hörru fröken "Under my arms forever".
    Jag har bestämt att det är Needle! Och jag har ju aldrig fel, eller hur :)

    SvaraRadera
  4. Lis-Beth säger...
    though the eye of a needle

    SvaraRadera
  5. Tack för hjälpen. Verkligen! Tänker inte säga vad jag trodde men jag är föga nöjd med era svar! Någon annan är nöjdare.

    SvaraRadera
  6. Men konstigt kan jag tycka att alla ni hör fel... Han sjunger faktiskt eagle!!

    // från hon som sjunger om en Green papaya i låten relight my fire :-)

    SvaraRadera