fredag 3 december 2010

Fredagsrapport från slottet...

Idag har vi klappat och klangat för hela slanten! Penni var till och med vaken en liten stund på slutet så det var premiär för henne. Hon var inte överförtjust men en stund åtminstone lugn och lite intresserad så det får vi vara okej med.

Sen bar det av till Fridha för lite lunch och sen fick Penni och jag åka hem. Hon var... ja inte så medgörlig, men efter en timma somnade vi bägge så gott i varandras armar. Då är allt förlåtet.

Jag måste säga att julbordet igår var superroligt. Det var längesen jag skrattade så och kunde slappna av helt och hållet. Bordsplaceringen kunde inte blivit bättre och sånt är av avgörande betydelse vet ni! Jag hade inga problem att komma in i samtalen och kände mig på topphumör. Den kvällen lever jag på länge nu tror jag.

Ikväll är det middagsbjudning på schemat hos ratkiller, eller ja... tryingtobearatkillerbutnotsucceedingverymuch. Vad vi ska få till middag är mycket spännande. Har nämligen hört ryktas om en MM - mäster meny, så det ligger mycket press på kocken. Återkommer med betyg imorgon.

Have a nice one folks.
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar