tisdag 7 december 2010

Min dag i bilder...


Försökte ta några fina bilder på dotra mi till julkort som man tydligen måste skicka till folk nu när man fått barn. Bli inte ledsna om ni inte får några. Tänker skicka så få som möjligt. På riktigt.
Ska lägga upp de finare bilderna sen men fram tills de är ivägskickade får de bli hemliga.


Fortsatte dagen med att göra de årliga julgrupperna tillsammans med mor och mormor. Penni var också med även om hennes insats begränsades till att bita på händerna och dreggla (något hon börjat med nu för övrigt?!).


Det här är någon form av musikertomte tror jag. Han är en fin blandning mellan tomte och en sån här musikant (heter det så?), ni vet en sån här som marscherar och spelar blåsdon eller trumma eller dylikt. Konstigaste lilla tomte jag sett. Därför fick han bo hos oss. Han passar in.


Kvällen avslutades med pyssel i Kolsva där jag i en rasande fart gjorde några av alla de julkort jag nu alltså ska skicka ut till folk. Återigen, bli inte ledsna om ni inte får något kort. Ni kan få en kram istället. Det delar jag gärna ut. Kanske till och med en strykning på ryggen samtidigt.

Kramar till alla.
Julkort till några.
Julgodis till ingen.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar