tisdag 21 december 2010

Inge bloggande pga utflykt!

Imorgon blir det inge bloggande för den här lilla damen för imorgon styr vi kosan (dvs min combi) mot Ullared. Jo då jag vet att det verkar dumt att åka såhär innan jul men förra året var det knappt en kotte där så vi kunde röra oss helt fritt. Jag håller tummarna att detta år ser likadant ut.

Eftersom jag ska vara borta hela dagen imorgon har jag passat på att bara vara hemma idag och njutit av min lilla. Hon har fått sova middag i min famn två gånger och jag har bara legat och luktat i hennes mjuka hår. Vi har haft en sån mysig dag att jag känner mig glad innifrån och ut. Nu sitter hon i sin babysitter och skrattar högt så jag tror hon är nöjd med dagen hon med.


Vi ska satsa på matchande kläder Penni och jag. Undrar om de gör den där bodyn i min storlek... kanske ska kolla på Ullared. Ja för dit ska jag ju imorgon. Men det visste ni ju.

God natt då folket. Snart i alla fall. För jag ska ju upp tidigt. Ohyggligt tidigt. Ja för jag ska ju åka till Ullared ja. Imorgon alltså. Ullared ja.

/e

1 kommentar:

  1. Tjing Tjing..Hoppas att du hade det bra i Ullared o att resan gick bra...ev det nå fynd för er?..
    Ha en underbar julafton,du o din familj...

    //Kram Lotta Emil o Emma..

    SvaraRadera