onsdag 15 december 2010

God dag och natt...

Idag har varit en mycket bra dag känner jag. Den började med fika och lite gipsavgjutningar med fina Linda och Sandra och deras små. Penni sov mest hela tiden men jag hann göra en hand och fot innan hon slocknade. Dessa ska målas svarta. Återkommer med bilder.

Mor min kom med lunch och sedan bar det iväg på en liten utflykt. Penni var så exalterad och förväntansfull att hon nästan hoppade upp och ner i bilstolen. "Var ska vi, var ska vi?!" frågade hon gång på gång samtidigt som det lyste av nyfikenhet i blicken på henne. Hon verkligen älskar att åka på utflykt. Såhär såg hon ut när vi kom in i bilen, ser ni lyckan i ögonen?



Till Kungsör styrde vi kärran och väl där passade vi på att kika in en sväng på Kunsörs återvinning. Penni var även här mycket glad och munter och ville titta på allt som fanns där och prata med alla människor hon såg. Hon fullkomligt charmade alla med sin sociala förmåga och det var roligt att se. Här har vi en bild på henne i full action.





Efter ett tag var Penni helt slut av alla intryck så sen sov hon hela vägen hem. Måste ha varit skönt för jag kan tänka att den här utflykten verkligen tog musten ur henne.

Väl hemma hände något vi väntat på hela dagen. Något kom äntligen ut (för er som inte är så himla känsliga kan jag berätta att hon bajsade och det var det värsta bajset hittills!) och hela Penni blev lättare och lyckligare.



Nu sover hon igen efter att ha hunnit träffa sin käre far sisådär 15 minuter.
Vi håller tummarna att sovkalaset fortsätter inatt också!

God natt... eller dag... eller kväll... god sömn helt enkelt.
/e

1 kommentar: