lördag 11 december 2010

Den godaste morgonen!

Idag minns jag vilken dag det är.
Idag stoppade jag pålägget på smörgåsen istället för smörpaketet.
Idag gick jag in i köket och faktiskt kom ihåg att jag var där för att hämta flaskan.
Idag kom jag ihåg att jag ska åka till Kungsör och hämta resesäng.
Idag känner jag att hjärnan inte är lika mycket grötbaserad.

Inatt sov vi 7 timmar mellan matningarna, både jag och den lilla!

7!
Seven.
Sieben.
Siete.
Sette.
Sept.
Syv.
Seitsemen.
Sedam.
Sjö.
Zeven.
Chil.

Jag kan fortsätta hur länge som helst (hittade en sida på internet nämligen). Men poängen ifall ni missade den var i alla fall SJU!!

Om ni vill mig något som det krävs lite hjärnaktivitet så passa på att ringa mig idag. Idag har jag nämligen en hjärna igen. Härligt!

God morgon folket, hur var er natt?
/e

2 kommentarer:

  1. Guuud så underbart..Det har aldrig hänt hos oss,max 2-3 timmar åt gången..Hur gör du??//Kram på er..Lotta o Emil..

    SvaraRadera
  2. Jag önskar jag hade gjort på något speciellt sätt Lotta. Då skulle jag göra så jämt! Haha det händer inte ofta här heller så det gäller att njuta när det väl sker. /e

    SvaraRadera