måndag 13 december 2010

Lusselelle...

Har firat Pennis första Lucia idag och det var ett riktigt firande med papparkaksgubbar/gummor och små tomtar. Vilken mysig dag det var må jag säga! Vi mumsade på julig taccos, bytte klappar och åt väldigt smarriga muffins. Jag blev överlycklig över mina fina paket som Emma köpt åt någon lycklig (som i det här fallet var jag, men det hängde ni med på kanske)! Så fort jag kom hem var jag tvungen att låta mitt paket flytta in i köket. Pennis klapp får vänta tills hon är lite lite större.


Pennis första julklapp!


Min första julklapp för i år!


Så här fint passade de i mitt kök!

I dem har jag nu te och pepparkakor. Fast inte i samma förstås. I den tredje kanske jag kan ha... spelar ingen roll för den är så fin!

Det slog mig nu att jag inte har en enda bild från dagens aktiviteter och alla fina barn, endast på mina klappar... vad gör det mig till? Borde jag skämmas? Hur som helst gör jag inte det för jag fick så fina burkar!

/e

2 kommentarer:

  1. Jättefina burkar:) Men det fick jag med:)

    SvaraRadera
  2. Vad fint de gjorde sig i ditt kök! Jag har knäckebröd i den största, ett litet tips bara :)

    SvaraRadera