söndag 5 december 2010

7 timmar gott folk!

Igår kväll vaknade penni av sig själv klockan 22 och var hungrig. Vi matade och hon somnade om direkt igen. Vi såg på film och gick och la oss ett par timmar till. Jag hoppades på några timmars sömn innan nästa amning. När Penni sedan började gny och jag tittade på klockan höll jag på att ramla ur sängen!

05.17!!!

För er som är söndagströtta och inte orkar räkna betyder det att hon sovit i nästan 7 timmar i streck!!! Fasen att jag inte la mig direkt med henne kan man ju tänka då. Eller så tänker man att man själv fick sova 5 timmar i streck och sen tre till efter den matningen. Vi har haft en fantastisk natt som följdes av en fantastisk morgon med skratt och bus.

Hon är fantastisk den där lilla.
Inatt lägger jag mig ditekt hon somnar!
Håll tummarna för en likadan natt igen.

Nu blir det adventsfrukost med 2 ljus som ska tändas. Ni vet vad detta betyder va? Om bara två veckor händer det jag längtar efter hela året. Jag har inte köpt en enda julklapp. Borde jag känna mig stressad?

Jag behöver julklappstips... vad köper ni? Skriv och hjälp mig med era bästa idéer...

/e

2 kommentarer:

  1. Underbart Empa! Hejja Penni du är bäst!! :)

    /S & M-L

    SvaraRadera
  2. För övrigt känner jag mig lurad... det är ju inte bara två veckor kvar till jul. Det är ju nästan tre! Lurad alltså.

    SvaraRadera