tisdag 28 december 2010

Out with the old...

... in with the new! Vi går från 56 till 62 nu äntligen! Som vi har väntat jag och Penni. Väntat och längtat efter alla fina kläder som legat i lådan. Nu är tiden inne. Nu har hon blivit så stor. Stor som 62. Det märks på henne att hon blivit äldre. Hon känns inte bara större utan smartare med. Det blir man när man blir en 62:a! En smart 62:a.

Idag hyllade den här mamman vakuumpåsen! Mycket smart förvaring skulle jag vilja säga. Här har jag gjort en påse med unisex 50-56 och en med flick 50-56. Organisation är mitt mellannamn!




Här är en del av allt nytt fint som jag fick hänga upp och lägga in. (I mars blir jag för övrigt äntligen fri från mitt nuvarande abonnemang och kan köpa en ny telefon med bättre kamera! Jei!!)







/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar