måndag 3 januari 2011

Vi minns 2010...

Jag har sett att så många gjort såhär och tyckte att det vore en rolig grej för mig själv att ha kvar sen så jag knåpade ihop en jag med. Det var dock inte så lätt som jag trodde och jag har inget tålamod med allt som gått fel med detta inlägg och alla bilder och dum bloggsida så nu struntar jag i layouten. Annars blir inlägget färdigt nästa januari. Så håll till godo... det gångna året i bilder!

December 2009




Efter 40 dagar (sedan sista "besöket") och molande värk i magen tog jag testet som kom att förändra allt. Dagen innan julafton fick vi veta att en bebis var på ingång... hur det kändes? Härligt, läskigt, overkligt, roligt, skrämmande, pirrigt, nervöst, you name it - I felt it! Alla känslor på samma gång!


Januari


Det nya året ringdes in i Kloten med god mat och mycket snö. Tolvklaget skålades in med Pommac för mig...





Februari


Hahaha jag älskar den här bilden! Bad en elev (på engelska) att rita en pojke med tre ben och detta är vad hon sedan lämnade in!


Mamma, jag och min kusin Elin var i Västerås för sminkning och fotografering. Elin blev snygg men jag och min mor såg inte kloka ut. Här ser man inte katastrofsminket men vi kunde inte sluta skratta, så illa var det. Ingen av oss köpte för övrigt en enda bild.


Mars



Första gången vi fick se lilla Myran som hon kallades då. Härligt känsla!
Vi flyttade också in i vårt lilla hus!



April



Årets första grillning tidigt i april, så fort snön hade smält vill jag minnas...
En tur till Stockholm för att titta på the last Bounce - helt piiiip otroligt!

Grabbarna testar poolen för första gången! Se så glada de är...




Maj



Ernst tog med oss på charter!




Juni

Skolavslutning, sommarlov och Lysekil.
Men framför allt vackra Karolinas bröllop med Ulf. Så fint...


Juli


Annika och Johan gifte sig. Vackert par och vackert bröllop!


Augusti



I augusti kom Penni. Inget kommer någonsin att toppa det.


September


Födelsedagsfirande för Liza och lilla Pennis första längre utevistelse.
Hon sov gott i vagnen hela tiden.



Oktober


Penni börjar gå på klapp och klang och babyrytmik och leker tills hon storknar med de andra barnen! Hennes mamma leker tills hon storknar med de andra mammorna!


November


Temat för November får nog vara mat kanske... Penni börjar äta mer (bara från flaska) efter en vistelse på lasarettet. Sambo och jag fortsätter äta i samma takt som innan, mycket och gott!

Största händelsen var nog dock att Penni fick en kompis som fick namnet Filippa, men bilder på henne får hennes mor och far välja om de vill lägga ut själva. Söt som socker är hon dock!



December


Penni firade sin första jul och fick smaka potatis för första gången!
Jag fick en egen lite lila dator. En lila!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar