torsdag 13 januari 2011

Dagen då vi gjorde inget... och ändå hann så mycket.

Penni vill här dela med sig av sin dag i bilder.
Den har nämligen varit mycket tillfredsställande för henne.
Penni gillar inget!
Fast vi inget gjort har vi hunnit göra så mycket ändå...


Ätit palsternacka...

Lekt i babysittern och gymat...


Ätit... och inte bara en gång!


Busat med mamma och övat på att blåsa bubblor...


Hjälpt till med tvätten...


Varit ute på promenad...
Centrera


Sovit... och inte bara en gång! Jag gillar att dra filten helt över huvudet så det blir mörkt när jag sover.

Som sagt... vi gjorde inget och dagen fylldes snabbt ändå.
Härlig dag trots allt.
Härlig!

/e

2 kommentarer:

  1. Vet inte om det är du eller jag som är efterbliven, men vilka menar du får din röst iom detta inlägg?

    "jag är förvånad över era svar! Det finns bara ett oroginal boyband... Ta det! Fast jag håller med om att det låter coolare på engelska! De får min röst iaf!"

    SvaraRadera
  2. Take that! Var lite rolig och översatte namnet till svenska, du vet ibland låter det ju så tokigt då. Skalbaggarna t ex. Så tänkte jag. Men aja... vart det så. Nemen aja.

    SvaraRadera