söndag 16 januari 2011

Tagen på bar gärning!

Penni var inte helt nöjd med mitt inlägg om vad hon gör hela nätterna (dvs facebookar). Hon hävdar att hon inte alls ägnar sig åt sådana juvenila tonårsaktiviteter utan att hon endast är inne på DN och uppdaterar sig om situationen i världen. Och visst ska jag ge henne att varje gång jag går förbi så är det den sidan hon har framme men jag anade i alla fall ugglor i mossen. En natt väntade jag tyst som en mus och smög mig frambakom henne för att se vad hon egentligen tittar på för sidor när hon surfar. Ser ni vad jag ser?

Ser ni för övrigt hur helt inne hon är i det hon gör. Juvenila tonårsaktiviteter (sägs med ett fnys)... pyttsan!

Empa - Penni 1 - 0!
Känn dig ägd Popsie!
Mohahahaha (elakt skurkskratt!)!!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar