söndag 23 januari 2011

Emelie alias Maria Montazami!

Fick berättat igår för mig om Maria Montazami och Anna Books speciella möte i programmet 24 timmar. Jag är ju en sucker för den förstnämnda så jag har nu kollat in det på tv 3 play och det var en underbar söndagsunderhållning. Hon är så härlig på sitt alldeles speciella sätt. Så ytlig och utseendefixerad fast med hjärta på något vis. Jag vet inte varför men man kan inte låta bli att tycka om henne. Det finns nog inte ett elakt ben i den där tillfixade kroppen.

I alla fall var jag lite uttråkad i bilen idag och testade hennes idiotsäkra sätt att bli bra på bilder. Testade även Anna Books och så passade jag på att slänga in ett gammalt hederligt apelsiiiiin. Jag vet inte jag...


Heeij!

Kärlekåpengaar!

Apelsiiiiin!

En gång skulle en fotograf ta en fin bild på mig och efter otaliga försök och tips från honom tillmig sa han på fullaste allvar:
- Skojar du med mig nu?
- Nej, svarade jag förvirrat.
- Jag säger inte det här ofta men jag lyckas verkligen inte få en enda bra bild!

Kanske skulle jag då vetat om tricket med "kärlekåpengar". Man blir ju så naturlig då som ni ser. Hade jag bara vetat då vad jag vet nu... tack Maria och Anna. Naturligt var ordet.

/e


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar