fredag 28 januari 2011

Härlig fredag!

Idag har varit en mycket bra dag trots tidig, tidig morgon med gråt. I kyrkan klappades och klangades det för hela slanten och Penni var för en gång skull vaken och med. Hon var helt slut efter och sov nästan två timmar. Det gjorde att den här mamman hann göra bankärendet, äta i lugn och ro och prata strunt med fina mammorna.

Att Linda sedan hypnotiserade Penni så hon blev mätt, lugn och glad hela dagen lång gjorde inte saken sämre. En mycket bra dag med fina söta barn och deras härliga mammor.

Penni fick också prova något nytt...
Kanske inte helt med på noterna men det kommer...


Skulle gärna göra alla dagar till såna här dagar. Är så roligt att fina Sofia har flyttat hit. Det gör mig glad!

Nu sitter jag och tittar på "På spåret" med ett glas rött. Det kunde vara sämre må jag säga.
Indeed it could!

/e

2 kommentarer:

  1. jag gjorde inte något..bara var mig själv..lugn och avslappnad:-)).fick lite bebismys..måste vi göra oftare..

    SvaraRadera