torsdag 13 januari 2011

Telefonhjälp!

För övrigt vet ni ju hur min mobilsituation ser ut... i mars köper jag en ny då mitt abonnemang går ut. Nu behöver jag er hjälp med att bestämma vad för mobil jag ska ha.

Detta är mina krav:

1. Kameran måste vara bra!
2. Den ska vara lätt att arbeta med.
3. Ingen I-phone som går sönder så fort jag tappar den i golvet (för tro mig det gör jag!).
4. Jag vill kunna lyssna på musik.
5. Jag vill inte lägga hutlöst med pengar på den.

Finns denna telefon att hitta någonstans och vad heter den i så fall?
Ge mig era förslag är ni snälla, det är en djungel det där!

(Jag nämner inte att jag har en förkärlek för Sony Ericsson telefoner för jag vill inte påverka er på något sätt)

/e

4 kommentarer:

  1. http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiaarc?cc=se&lc=sv

    SvaraRadera
  2. Jag har en sonyericson xperia mini(den utan utdragbart tangentbord)Den funkar bra :) Då kan jag tillägga att jag har en förkärlek till samsung... men är mycket nöjd

    SvaraRadera
  3. Den var jag lite sugen på Nina... har stått och tittat lite och känt och den ligger bra till. Är det inte krångligt utan tangentbord när man ska skriva eftersom den är så liten? Eller funkar det bra?

    SvaraRadera
  4. Jag har den fast med tangentbord, jag tycker det är skönt att kunna skriva med det också emellanåt även om jag inte använder det jämt. Bra bildkvalité också vilket är viktigt så du kan börja med "min dag i bilder" lite oftare, tack!

    SvaraRadera