tisdag 30 november 2010

Blev inspirerad av...

... en liten påminnelse om min eminenta förmåga att alltid höra vad folk sjunger i låtar. Jag citerar min käre sambo och säger "jag kan verkligen skitmånga låtar"! Så nu tänkte jag dela med mig av några av mina allra bästa texter. Inte felhörda eller så utan det här är så de sjunger. Om ni har hört annat har ni hört fel. Alla ni. Fel alltså.

Borta under granen - Ebba grön

I'm blue (I would beat up a guy) - Eiffel 65

Under my arms forever - Rihanna

"I got my first real sixteen, boy it at the five and down" (denna lärde jag mig förövrigt när den var ny och het... dvs inte igår. Ett försök att förklara den fläckfria engelskan...)

Här är fler som jag. Som verkligen kan alla texter.

www.saltmannen.se

För övrigt är detta också min humor! Jätteroligt verkligen!

Okej, jag har fastnat för det här med att interagera med er läsare så vi kör igen, berätta era bästa felhörda låttexter. Den bästa kanske får ett pris! Vem är domaren? Gissa...

/e

2 kommentarer:

  1. "Green like papaya" - Relight my fire med Take That

    /Karin Ryman :-)

    SvaraRadera
  2. Haha var det du eller Karro som sjöng "Mona Lisa Brown" istället för "All the leaves are brown" i The Mamas& The Papas - California Dreamin? Haha
    Kram Kajsa

    SvaraRadera