fredag 19 november 2010

Min fina lilla gaphals...


Lite suddig bild men ser ni fransarna... hon kommer att kunna flörta till sig vilket hjärta som helst! Synd för alla andra att hon aldrig ska flytta från sin mamma och pappa. Synd för alla killar att hon bara ska tycka om sin mor och far.

Ja synd är det men det kan ju inte hjälpas. Nu blev det så. Så blev det och så får det helt enkelt förbli. Det är ju inte mitt val utan något hon säger själv att hon vill. Hon säger det alltså. Inte jag. Och det hon säger måste man ju respektera. Jag tänker ju inte köra över hennes önskemål bara för att hon är barn. Barn har också känslor. Barn förtjänar också att få respekt och lyssnas på. Jag lyssnar på min dotter. Hon får helt enkelt som hon vill. Hon får bara vara med sin mamma och pappa i resten av sitt liv. Precis så som hon sa att hon ville. Hon alltså fortfarande. Inte jag. Hon.

Penni hjärta mamma och pappa är lika med sant. Alltid.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar