söndag 7 november 2010

Nytt tillskott till tjejligan!

Igår fick vi äntligen träffa det nyaste tillskottet till tjejligan vi håller på att skapa här. Hon var så liten så liten. Och söt. Så söt! Jag vet inte riktigt vem jag tyckte hon var lik men jag tror att det var lite mer pappa än mamma i henne. Det var så roligt att se dem som föräldrar. Konstigt det där men det ser ut som det alltid varit så. Pappan bar omkring på henne som om han inte gjort annat och mamman höll henne med sån självklarhet. Konstigt hur det blir... Nu är de föräldrar. För alltid. Ingen kommer de att älska så mycket som denna lilla varelse. Möjligen nästa lilla bebis de tillverkar. Nu ska jag sluta innan jag vinner pris för största hormonhaggan i världen!

Jaha annars då?
Jorå Penni vaknade vid 4 och här är vi nu. Fortfarande missnöjda bägge två och med påsar under ögonen som endast kan liknas vid G-kås stora plastpåsar. Nu ligger hon hos sin far och stirrar rätt fram. Helt utpumpad men vägrar sova. Sova är överskattat. Roligare att vara vaken. Roligare ja. Roligt, roligare, roligast.
Om ni behöver mig dricker jag kaffe. Hela dagen!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar