fredag 26 november 2010

Detta inlägg är till dig...

Borde kanske skriva något roligt vi har gjort men idag har varit en mycket händelselös dag. Inatt körde vi fest här hemma från 2.30 till 5.30 så den här mamman var inte så upplagd för klapp & klang när morgonen väl närmade sig. Det var i och för sig längesen vi hade ett så långt nattpass så man ska väl inte klaga.

I alla fall kom min mamma in på förmiddagen och hjälpte mig med Penni så jag fick andas lite och ta en dusch! Tänk att något så självklart nu känns som en sådan otrolig lyx. Att få duscha så länge jag vill!

Jag vill tillägna detta inlägg till min mamma. Jag hade inte orkat en dag utan dig. Du är så snäll, hjälpsam och givmild att jag ofta känner att jag inte ens förtjänar det. Jag är så tacksam över dig och uppskattar din hjälp otroligt. Jag hoppas du känner det och vet att det inte är något jag förväntar mig av dig. Men jag uppskattar det.

Ni är fler som hjälper och är fantastiska, men i detta inlägg vill jag hylla min mamma!
Utan dig - ingenting!

Så tack.
Och dito.









/e

1 kommentar:

  1. Tack älskade memlan, du är min penni. Dito.

    Mamma

    SvaraRadera