söndag 28 november 2010

1:a advent!

Om ni är som jag älskar ni den månad vi nu har framför oss med start idag! Då tycker ni att det är det mysigaste som finns att få plocka fram julsakerna och börja pynta lite smått hemma inför tändningen av det första ljuset. Tycker ni som jag är denna dagen starten på den allra bästa månaden på hela året. Är ni lik mig älskar ni julen och allt som hör därtill!
Är ni inte som jag gör ni det ej.

Jag har i alla fall haft en mysdag med pynt och pyssel på schemat. Här har ni några av resultaten...


Min adventsljusstake... (hade inga nya ljus så det får bli morgondagens bestyr)



Köksbordet med den fina adventsljusstaken.


Första ljuset är tänt... nu är det nedräkning!



Gammalt möter nytt... duken har min mammas mormor sytt. Därför fick den vara med och fira jul hos oss.

Glad 1:a advent alla. Jag är glad!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar