onsdag 17 november 2010

Jag skrattar ihjäl mig!

Jag sitter och tittar på gamla bilder och hittade en jag tyckte var jätterolig! Jag skrattar högt åt den här bilden! Den är så spontan och inte ett dugg stel tycker jag. Vi sitter så ledigt och hela bilden känns verkligen "laid back" (får jag förresten böter nu för att jag använder situationstecken kring ett ord?!). Jag vet inte vad ni säger men jag tycker den är hysteriskt rolig den här bilden! Fyra idioter och ett fat med frukt! Hahahaha!



För övrigt kan jag varmt rekommendera Tallin. Det gillades starkt. Det bästa med båten var att rummen låg så nära hytterna, tror Nina håller med mig! Dessutom hade de ju lyckligtvis inte heller flyttat några av rummen under natten! Skönt!

/e

1 kommentar:

  1. Feriffen håller med skepp å hoj!!! Vi ser ju ut att ha vääääldigt roligt men det styrde ju upp sig framåt kvällen ;)

    SvaraRadera