tisdag 30 november 2010

Jag tycker inte om...

... vissa amerikanska sitcoms. Jag till och med avskyr "Alla älskar Raymond", "I nöd och lust", "The big bang theory" och "Jims värld" (här kommer Jens lägga in en kommentar om att jag brukar titta på det titt som tätt, men då vill jag vara snabb och säga att tv inte erbjuder mycket annat under de okristliga tider jag är uppe och matar den lilla).

Det är inte min humor alls. Så vad har jag för humor då undrar ni kanske? Eller så undrar ni inte men om ni fortfarande läser får ni veta det i alla fall. Jag kan skratta ihjäl mig åt folk som ramlar! Det kan vara det roligaste som finns. När AFV har 60 fall på 60 sekunder tjuter jag av skratt. Jag skrattar även gott om någon i min närhet ramlar eller snubblar till lite åtminstone, det fungerar det med.

Sen tycker jag att "Christine" är väldigt roligt. Henne skrattar jag mycket åt.

Det är bra att skratta mycket. Innan lillan vaknar ska jag nu youtuba och försöka hitta lite klipp på folk som ramlar. Ja för att komma i stämning att börja dagen. Jag föreslår att du som läser gör detsamma!

Vad skrattar ni åt ni som läser? Jag är nyfiken så skriv...

/e

3 kommentarer:

  1. Jag tycker faktiskt om "The Big Bang theory" och "How I met your mother", däremot tål jag inte att titta på filmer där folk gör illa sig, det gör ju ont :-P

    SvaraRadera
  2. Men hallå! Samtidigt som Jims Värld:

    Frasier
    Amerikanska choppers
    Gomorron Sverige
    Nyhetsmorgon
    Vakna med the Voice
    Sen trodde jag du gillade: Våra bästa år

    SvaraRadera
  3. Couger Town, Christine, Emelie Widman //Sara

    SvaraRadera