måndag 1 november 2010

Det fina med internet....

Det bästa med internet är det enormt stora utbud det tillhandahåller för oss som använder oss av det. Vad som än intresserar oss kan vi roa oss med genom denna uppfinning. I bloggväg finns det också enormt utbud att plöja igenom vilket betyder att det finns alltid någon blogg som passar en, vilket intresse man än kan ha. Det tycker jag är härligt. Vill jag läsa om bilar kan jag säkert hitta någon bilintresserad bloggare som delar med sig av sin kunskap. Känner jag istället att jag vill läsa om mode, katter, matlagning, alkoholintag eller träning kan jag helt enkelt söka mig fram och hitta bloggar som handlar om just det.

I min blogg kan man läsa om mitt liv. Mitt liv just nu är fyllt av bebis, blöjor och spyor. Ointressant och oglamoröst säger vissa. Härligt, jobbigt, fartfyllt, slitsamt, lyckligt och underbart säger jag! Att läsa min blogg är ett val ni får göra om ni tycker att den intresserar er. Annars söker ni fram någon annan blogg som passar bättre. Det är som sagt det fina med internet. Det enorma utbudet.

/e

1 kommentar:

  1. Precis....och din blogg är fantastisk, så den besöks flera gånger per dag:)

    Massa kramar Soffan

    SvaraRadera