torsdag 3 mars 2011

Torsdagens klänning!

Torsdag idag och Penni är tillbaka på banan nästan helt. Skönt att det inte varade längre för jag tror både Penni och hennes mor är trötta på att bara vara hemma. Tur att min mor och far varit här och förgyllt våra dagar!

Nu när febern är borta blev det till att ta fram en ny klänning för dagen. Idag valde hon denna. Den är för övrigt storlek 56 men det är första gången hon har den idag och inte är den liten...



Penni ses här i en brun klänning med lite volang som är så inne i vår.
De rosa små blommorna ger en känsla av... rosa (vem imiterar jag?).




Denna torsdag går i fixandets tecken. Min pappa är på ingång och ska hjälpa oss förvandla en imitation av ett skåp till ett riktigt skåp. Spännande!

För övrigt fortsätter jag väl med pysselprojektet nu då... 22 klara 18 kvar.
De första tre var roligast.

/e


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar