tisdag 8 mars 2011

Saker man kan hitta...

... när man rensar gamla kartonger från förr...


En hel påse med sudd i olika färger och former...


Ett trasigt sudd i form av en miniräknare som jag tejpat ihop och sparat.
Måste varit ett viktigt sudd...


Emelie 10 år...


Notera My little Ponyn, det var den fiaste med vingar som skimrade så vackert. Jag var mycket stolt över att jag hade en sån. Kände mig lite stolt även igår när jag hittade den.


En hel drös med gamla McDonald's leksaker och små plastfigurer. Bra att jag sparat på det. Jag menar tänk om vi kastat dem! Vad skulle Penni då lekt med när hon blir leksugen på just gamla McDonald's leksaker?!


Kermit the frog!

/e


3 kommentarer:

  1. Åhh va kul..Groddräkten va ju kanon...//Kram lotta

    SvaraRadera
  2. ja vad säger man önskar jag hade en grisdräkt gissa vem ?????

    SvaraRadera
  3. Är det möjligtvis Sirpa som vill ha en grisdräkt tro? :)

    SvaraRadera