tisdag 29 mars 2011

En liten meningsskiljaktighet...

Jag och Penni har en liten dispyt här hemma. Det är inget stort eller så vi är bara inte överens om en sak. Jag tycker kanske att när man äter så ska man inte samtidigt leka eftersom det blir så kladdigt då. Hon tycker att hon kan hantera sin mat så att hon inte kladdar och kan leka samtidigt. Pedagogisk som jag är tänkte jag att hon får prova och fungerar det inte så kommer hon ju förstå det själv.

Vi provade. Jag hävdar att det blev kladdigt. Penni ser helt oförstående ut till detta påstående...



Kladdigt? Va? Nej, inte ett dugg faktiskt. Tycker jag skötte mig riktigt bra ändå.
Nästan inget kladd alls ju. Någonstans.


Så hur löser vi denna lilla meningsskiljaktighet? Jag har inte den blekaste...
Vad säger ni, poäng team Mummy eller team Penni?

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar