fredag 18 mars 2011

Hur många lingon finns det i världen?

Sambo har haft AW med sitt jobb idag så jag och Penni fick sköta ruljansen på hemmafronten. Eftersom hon fortfarande håller på att träna inför "vara vaken längst vinner" så stod en tidig, lugn hemmakväll på schemat... trodde jag.

16.50 ringde min kära mamma och sa att pappa skulle komma in och vara barnvakt till lillan och jag skulle få följa med henne på bio18.15 ! Hur var den lyckan då tror ni? Fina, fina föräldrar!

Så istället fick min käre far sköta "om du tror att jag tänker sova har du fel för jag kan både skratta, gråta, hoppa, och busa hur trött jag än är" repertoaren ikväll och jag fick sitta i lugn och ro i en mjuk biostol och mumsa på popcorn. Jag fick sitta och njuta i 1 h 40 min av en riktig feel good film. Den bör alla se för man blir sådär härligt glad i kroppen efteråt.

Tack käre mor och far för en mysig fredagskväll.
Tack käre Pär Johansson för att du tänkte annorlunda. Se vart det ledde er!

Så gå och se filmen "Hur många lingon finns det i världen". Ni kommer inte ångra er.

Nu blir det bara en tidig, lugn hemmakväll tills dess att ögonlocken börjar klia (skulle tippa på sisådär 35 minuter kvar om jag har tur!).

/e

2 kommentarer: