tisdag 29 mars 2011

Jag och Soffan...

Jag gör som Soffan och tjackar mig en ny soffa. Den gamla soffan var liksom Soffans en soffa man tyckt mycket om men nu kändes som en färdig soffa. Soffan tipsade om soffkalas och efter letande överallt efter passande soffa tog jag Soffans råd och kollade efter soffa på Nordic som nu har bra priser på när man vill köpa soffa. Soffan köpte förmodligen en annan soffa än jag, men jag tror att både Soffans soffa och min kommer att göra sig bra som soffor i våra vardagsrum.

Så tack Soffan för sofftipset på soffkalas på soffbutiken. Härligt soft!

Nu gör vi inte som Soffan och ställer ut vår gamla soffa i uterummet (mest för att vi inte har något) utan vi säljer vår gamla soffa på blocket, HÄR.

Kanske ska säga åt Soffan att säga åt Soffipropp att ny soffa förmodligen finns att hitta i soffbutiken Nordic.

/e

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha....vad rolig du är:)
    Härliga flicka!!

    Underbart med ny soffa....specielt för Soffan:)

    SvaraRadera