söndag 13 mars 2011

Glad söndag!

Idag är en av de bästa dagarna i Pennis historia tror jag. Och min... Jag vaknade kvart i 10 och väntade såklart en stund innan jag ringde mor och far. I lugn och ro vaknade jag till och drack en kopp kaffe, knappt nyfiken på hur de hade det alls (egentligen vaknade jag 09.44 och 09.45 hade jag pappa på tråden). Strax efter 11 var jag i Kolsva och fick se min lilla plutt. Jag var överlycklig och log som en besatt. Hon också! (I alla fall i versionen jag har i mitt huvud, i verkligheten vägrade hon titta på mig och satt på köksbordet och såg trumpen ut. Som tur var smälte hon efter en stund.)

Hela dagen efter det har hon varit solstråle. Go och glad och alldeles... alldeles underbar! Jag älskar de dagarna. Jag blir så glad att jag får pirr i magen känslor. Det har jag alltså nu. Dessutom ska vi nu äta godis och kolla film. Mycket bra söndag.

Återkommer imorgon med bättre bloggande. Idag har jag lagt tiden på Penni. Och på att vara glad!

/e

1 kommentar: