lördag 19 mars 2011

Äh nu drar jag!

Jag packar helt sonika lilla övernattningsväskan och flyger min kos. Jag sticker som ett bi. Jag drar som en oxe (vad nu det är för djur?! det där är något mycket irriterande för mig men det får jag komma tillbaka till en annan gång. det förtjänar ett eget inlägg, så irriterande är det!). Jag lättar som en fågel. Jag sjappar som en sån här cool liten stockholmshund. Jag pyser som... ett djur som har gaser?

Jag åker iväg en sväng antar jag är min poäng med det här inlägget.

Jaha var ska jag då? Till hon som sjunger i duschen!
Kan det bli bättre? Ja visst kan det det eftersom de andra två underbara ska med!
Jag är i extas! Ett dygn med dem och gamla goda Empa. Ett dygn som förr i världen. Ett dygn av inget annat än oss.

Så jag tänker inte spendera någon tid med datorn i knät. Jag ska bara njuta av sällskapet!
Vi hörs imorgon.

Over and out.
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar