söndag 6 mars 2011

Hemligt paket...

Häromdagen snubblade jag in på en blogg som tipsade mig om en tjej i Sverige som gör barnkläder. Jag gick in och tittade på hennes sida och kläderna var jättefina. Hon hade en mycket rolig liten grej man kunde beställa som hette hemligt paket. I detta hemliga paket ligger 5 stycken plagg varav 1-2 är andra sortering och resten helt nytt. Priset för kalaset var 155kronor och jag tyckte att det lät så spännande så jag slog till. I fredags fick jag hem paketet!
Detta är plaggen jag fick för 190 kronor (frakten också...):


En fin rosa body med vågmönster och ett par rosa byxor med moln. Jag kommer nog inte att ha dessa tillsammans då det ser ut som någon kräkts rosa på Penni då, men var för sig var de jättefina. Även en body med röda hjärtan på.


Tre stycken klänningar med spader, hjärter och ruter i sina mönster. Jättefina! Tyvärr var den finaste, dvs den svart/vita för liten i huvudet så Penni (Megamind) kom inte i den. Någon som har ett barn med väldigt litet huvud?

Det här tyckte jag var en jätterolig grej och jag kan varmt rekommendera den här tjejen och den här sidan. Det var jättefina kläder, snabb leverans och trevligt mottagande vid mejlkontakt. Kvalitén på kläderna känns riktigt ordentlig också!

Om ni vill kika på hennes sida och kanske beställa ett hemligt paket eller två så klicka HÄR!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar