söndag 27 mars 2011

Got to love h&m!

Dagens inköp...


Till vänster (jag höll på att skriva höger först!!) ser vi en söt skjortklänning i ljus blå med krås vid bysten. Även lite puffärm som ger en extra piff till plagget och gör det lite mer intressant. Perfekt att möta de första vårdagarna i.

Till vänster ser vi en rutig skjorta i oversize model som känns mycket bekväm för de dagar man inte kunnat låta bli chokladen (dvs alla dagar). Bägge två mycket bra basplagg som kan användas ofta och till mycket.
(Tag två betala för en... got to love h&m!)


En söt liten skjortklänning i fina färger. Vårens absoluta måste i garderoben!
(alltså det skrev jag mest för att låta världsvan. Jag vet ingenting om vårens måsten faktiskt... Men den är fin inte sant?)


För att kunna prova skjortan rev jag åt mig närmaste par byxor jag såg (ville inte prova skjortan till tights nämligen). Sambo övertalade mig sedan att även dessa borde få följa med mig hem. Han tyckte att jag var värd dem! Och det var jag!

(För övrigt är kameran strategiskt placerad på grund av avsaknad av smink och "mycket trött under ögonen"-syndromet!)


Här hänger de i sin fulla glans!
Dagens leende kommer delvis av dessa må jag säga.
Jag är nöjd!

/e

2 kommentarer:

  1. Jag gillart, du är kittad för våren! Du gjorde min morgon med FYRA nya inlägg som jag inte läst. Är hemma med jobbig förkylning och feber idag och har redan läst alla favvobloggar och funderar på hur jag ska slå ihjäl resten av dagen... Puss!

    SvaraRadera
  2. Men... Jag undrar bara vad man ser högst upp till höger? Eller finns det inget höger kanske? ;-)

    SvaraRadera