onsdag 2 mars 2011

Dagens klänning...

Det dåliga bloggandet idag beror på feber på den lilla. Mycket troligt kommer det av vaccinsprutorna hon fick igår, men det gör det inte roligare för henne. Så idag har jag inte tvingat på henne någon klänning utan dagens får bli denna underbara som hon fick idag av finaste bästa underbara Karro! Jag längtar så till vi kan ha den Penni och jag!




Fantastiskt fint mönster...

På tal om Karro så kände jag idag hur ofta jag saknar henne. Hon och jag tillbringade nästan varje dag tillsammans i Örebro och inte en enda gång har vi bråkat eller irriterat oss på varandra (i alla fall inte jag kanske jag ska säga). Hon är så fin Karro. Så genomsnäll och rar. Jag längtar redan till nästa gång vi ses! Då blir det vinkväll i Stockholm om jag får välja!

Nu tillbaka till sjuklingen och pysselprojektet för kvällen. 6 klara, 34 kvar...
Vi hörs en annan kväll skulle jag tro.

/e

1 kommentar:

  1. Vad fin du är, kan man bli annat än helt varm av dina ord? Det är helt ömsesidigt. Tack för en supermorgon med gott bröd (och träningsvärk i tummen =), puss & kram!

    SvaraRadera