onsdag 30 mars 2011

Loppis i Odensvi!

Ni som känner mig vet att förutom mina nära och kära finns det två saker som får mitt hjärta att ticka lite extra, nämligen loppis och Odensvi skola. Det är inte ofta dessa två kombineras men i helgen skall så ske.

Därför vill jag uppmana er alla att ta en liten dagsutflykt till Odensvigården (som ligger vid skolan) och besöka elevernas loppis. Det är öppet från klockan 10-14 tror jag (Linda, rätt mig om jag har fel...) och alla pengar de får in för borden de hyr ut går till deras klassresa.

Jag vet att många av er som läser bloggen ska på dop då men en liten tripp till loppiset innan kan ju inte skada eller hur. Vem vet, kanske finns det där precis just det där som du inte vet att du behöver eller ens vill ha men blir blixtförälskad i direkt du ser det.

Så alltså, lördag = tripp till Odensvigården och köp på er en massa fint!

Nu = Grey's anatomy!
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar